جاذبه های گردشگری آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

چام یووا آنتالیا

چام یووا در 65 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد این مکان آرام , دنج و زیبا است که مردم در اینجا زندگی روستا نشینی دارند مسافران تور آنتالیا در منطقه چام یووا آنتالیا, با وجود مناظر زیبا و چشم نواز طبیعت لحظات شادی را خواهند داشت. مسافران محترم تور آنتالیا با گذراندن وقت خود در این روستای زیبا با حضور ساکنین مهربان،خاطرات خوب و به یادماندنی را در ذهن خود حک می کنند. همچنین میهمانان تور آنتالیا در صورت نیاز میتوانند در هتل های مجلل و لوکس اطراف منطقه با ارائه تمامی خدمات رفاهی, اقامت خاطره انگیزی داشته باشند. از این رو به تمامی مسافران تور آنتالیا از مناطق دیدنی چام یووا بازدید کنند.

 chamuoooaantalya.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار قرار دارد. شهر تاریخی میسیس از جمله جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود که همه ساله گردشگران تور آنتالیا را به طرف خود جذب می کند.این شهر در سر راه جاده ابریشم واقع شده است و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است.

در داخل شهر و اطراف آن ویرانه هایی از دوران رومیان و سنگ فرش های آن زمان دیده می شود که مربوط به قرن چهارم میلادی می باشد. در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن به چشم می خورد. در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان نیز دیده می شود.





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: